Nieuwsberichten

Probleem met berichten

Vanwege problemen met de website kan het zijn dat uw bericht wat u via de website verstuurd heeft niet door ons beantwoord is. Onze excuses daarvoor. Zou u het bericht (nogmaals) aan ons willen mailen?

Oplopende wachttijden

Onder andere vanwege uitval door Corona maatregelen, door de gevolgen van Corona en door personele problemen bij collega's in de regio loopt onze wachtlijst en lopen onze wachttijden alsmaar op. We doen onze uiterste best om zo snel als mogelijk hulp te bieden. We...

Nieuwe versie portaal

Er zijn de afgelopen weken allerlei werkzaamheden gebeurd in ons dossier. Vanwege de nieuwe administratieve werkwijze Zorgprestatiemodel, maar ook om het portaal te verbeteren. Wanneer u nu inlogt ziet u het vernieuwde scherm. Het kan door al deze technische...

Invoering Zorgpresetatiemodel in 2022

Vanaf 1-1-2022 wordt de hulp in de GGZ georganiseerd rondom het zogenaamde Zorgprestatiemodel. Wat dat betekent kunt u in deze brochure lezen (klik). Het is vooral een administratief gebeuren, achter de schermen.

Hoe werkt het portaal?

We hebben sinds een tijdje een zogenaamd patiënten portaal. Beveiligde toegang tot een deel van uw dossier. U kunt dat thuis bekijken en u kunt daarin formulieren ondertekenen en vragenlijsten invullen. Omdat er gewerkt wordt aan het portaal kunnen wij zelf in deze...

Vakantieperiode juli/augustus 2021

In verband met de vakanties en met personele wijzigingen zijn we in deze periode wellicht wat moeilijker bereikbaar en kunnen we niet altijd snel reageren. Ook hebben we helaas geen mogelijkheden om mensen versneld uit te nodigen wanneer een huisarts of verwijzer daar...