Hoe werkt het portaal?

We hebben sinds een tijdje een zogenaamd patiënten portaal. Beveiligde toegang tot een deel van uw dossier. U kunt dat thuis bekijken en u kunt daarin formulieren ondertekenen en vragenlijsten invullen. Omdat er gewerkt wordt aan het portaal kunnen wij zelf in deze...

Vakantieperiode juli/augustus 2021

In verband met de vakanties en met personele wijzigingen zijn we in deze periode wellicht wat moeilijker bereikbaar en kunnen we niet altijd snel reageren. Ook hebben we helaas geen mogelijkheden om mensen versneld uit te nodigen wanneer een huisarts of verwijzer daar...

Sociale voorzieningen in Veenendaal

Sinds kort is de toegang tot sociale voorzieningen wat veranderd. Kijk naar dit filmpje om daar wat meer zicht op te krijgen. Het doel is de zorg af te stemmen en in te zetten wat nodig...

Start cliëntenportaal per 1 april

Vanaf 1 april gaan we geleidelijk een deel van het dossier online inzichtelijk maken voor cliënten. Het betekent dat we stap voor stap het meeste uit het dossier toegankelijk maken vanuit thuis. Daarnaast voegen we nieuwe functies toe, die zowel voor de start van de...

We doen mee in Gezondheidscentrum Appelvink

Gezondheidscentrum Appelvink, Veenendaal West We zijn blij te kunnen melden dat GGZ Veenendaal twee ruimtes in het nieuwe gezondheidscentrum aan de Appelvink 1, in Veenendaal West gaat betrekken. Van daaruit gaan we de samenwerking met de huisartsen en de...

We doen het goed volgens de KiBG

Net als vorige jaren heeft GGZ Veenendaal aangetoond te voldoen aan de verwachtingen die Stichting Kwaliteit in Basis GGZ (KiBG) heeft van vooruitstrevende partijen in de GGZ basiszorg. We zijn daarmee opnieuw drager van het Keurmerk Basis GGZ en hebben laten zien dat...

Een moeizaam Corona jaar

We hebben vanuit GGZ Veenendaal de behoefte een korte toelichting te schrijven over onze (gezamenlijke) worstelingen in het Corona jaar 2020. U kunt die hieronder lezen. Een-moeizaam-Corona-jaarDownload

Nieuwe Corona maatregelen

In aansluiting op de landelijke maatregelen hebben we besloten terug te gaan naar ons eerdere beleid. Wat willen zeggen dat we voorlopig vooral weer gaan videobellen, tenzij we het noodzakelijk vinden elkaar in levende lijve te spreken. Deze uitzonderingen zullen met...

Opnieuw beloond voor ons werk

We hebben ook voor 2020 aan Lloyds laten zien dat onze managementprocessen en kwaliteitsbeheer solide in elkaar zit en zijn opnieuw ISO9001 gecertificeerd. Dank aan de mensen die hieraan meegewerkt hebben.